Friday 2 December 2011

setiausaha. :)

hyee members.. hee :D
sihat tak nie? kalau tak sihat cepat-cepat pergi clinic okay buat check up. kepada yang sihat, hopefully you guys can keep it up! :)

kalau korang nak tau, since aku masuk semester 1 aku nie dah mula menjinak-jinak kan diri aku didalam dunia pementasan teater kat UITM nie dibawah naungan Perfroming Arts Club. hee :D
waktu tu aku just masuk-masuk macam tu jela ikut member aku nie dengan niat just nak full kan kad activity aku. tetibe, aku diberikan satu watak utama dalam pementasan teater yang memerlukan aku berlakon menjadi si lelai lembut.. wee wee :D



aku jugak pada waktu itu mula-mula menceburkan diri kedalam department tarian. hee, dorang berikan kepercayaan yang kukuh untuk aku menari menyambut pengarah baru UITM pastu bawak aku ke melaka untuk event Pra-Graduation Night. hee :D

after that, aku melangkah masuk part 2, sayangnya mase aku part 2, aku tidak melibatkan diri langsung dalam ape-ape pun events club nie.aku pun tak tau lah kenape. macam banggang pon ade gak.hahaha :P
berehat la kan, artis katenyerr ! haha :P

selang satu semester aku tak melibatkan diri dalam mane-mane event, aku mula kembali bergiat-giat semula. haaa, buat come back katenyerr.. BHAHAHA :P
dah katenyer buat come back kan, aku pun mulalah terlibat dalam teater besar-besaran fengan tajuk teater EMBUN. hee :D
best laa. pastu aku pulak jadi sukarelawan KARISMA. menari pulak jah! haha. menari jawa background song Asmaradana.. hee :D .



okay, back to title, Setiausaha. apsal dengan setiausaha nie? hee :D
baru-baru nie, kelab Performing Arts Club atau PAC nie, telah mengadakan mesyuarat untuk memilih exco-exco baru. haa, aku waktu tu datang lambat sebab ade kelas, si Fairy tu suruh aku turun cepat-cepat sebab meeting dah mula. so, aku datang lambat.mase aku datang pulak, dorang tengah bincang pasal jawatan setiausaha kelab nie. haaa, dorang pon tu pun zairul dah datang. aku pon like, err hye hyee.. hee :D, pemalukan.. hehehe..
tetibe, dorang cakap, zairul lah S/U. haa?? aku yang baru sampai berpeluh-peluh tak tau ape-ape pun kerje-kerja S/U makin berpeluh dan merah muke aku. haha..tak lama lepas tu, mereka sebulat suara lantik aku. hee :D

aku sangat teruja dan sangat woww !! hahaha. sebab ape? sebab before this aku selalu pegang jawatan CLASS RAP je. haha. aku sangat appreciate atas pelantikan nie dan aku akan sedaya upaya buat yang the best and hopefully aku disupport oleh korang-korang sume ahli PAC.. hee :D

kbai! :)

No comments:

Post a Comment