Sunday 27 November 2011

KARMA.

hey guys! what's up? me again! alah, blog aku, mestilah aku lagi! haha :P

K.A.R.M.A <--------ape nie? okay, kalau senang nak describe karma nie macam ni tau, what you've done you'll get! okay? understood?.


mostly karma nie untuk orang-orang yang selalu buat jahat kat orang lain la. macam example, aku hari nie buat jahat kat member aku like aku kencing kat muke dye, so esok luse or tahun depan aku akan dapat balasanlah.cash kat sini. tapi balasannye tu kita tak tau la. 

ape yang kita pikir kalau kita buat jahat kat orang? (aku tak pernah buat jahat kat orang, so aku tak tau! BHAHA :P)  okay, macam nie la, ape yang kita pikir kalau orang buat jahat kat kita? macam sial kan? geram setan sume ade. so, dalam hati kita macam-macam sumpah seranah keluar semuanya dituju khas untuk si dajal tu. so, kan kita tau, doa orang yang teraniaya selalunya dimakbulkan ALLAH?. then orang yang suke buat dajal tu pun got his favor lah kan.. haaa, macam tu la karma. :D

wait wait, karma ade pelbagai-bagai jenis tau.. contoh lagi macam bf/gf kita curang dengan kita, main kayu lapan bagai, so that, mereka akan dapat balasan macam bile dorang dah betul-betul fall in love with somone else, dorang akan dipermainkan oleh orang yang dorang suke tu.. haaaaaa takott tak? haha..

ape yang kita dapat bile kita tau pasal karma nie? bagi aku, aku like trying my best to avoid buat jahat kat orang, i mean jahat yang melampau-lampau la.kalau setakat pijak kasut dua kali tak laaa..haha.. so, hopefully korang jangan lah buat jahat kat orang laen okay, especially kat member-member kita, family sume sebab tanpa dorang sume, kita is nothing. okay? 



chaaw! bye. :D

No comments:

Post a Comment