Wednesday 30 November 2011

perihal SENIOR.

hey guys.. :D
how are you today? awesome maybe? hee :D


Kenape lah hari demi hari makin banyak orang yang seems nak cari pasal dengan aku? ape doh salah aku? :(
hah! korang ingat aku kesah? lantak korang lah! okay, macam nie la, let's make it simple, kalau tak puas hati dengan aku, just cakap je dengan aku okay. let say, kau tak puas hati dengan baju aku? seluar aku? muke aku? okay fine, just cakap je dengan aku. at lease bile aku jumpe muke kau, aku tak payah nak senyum! okay? =,='


Back to the title, you know what perihal? perihal senior. oh my gosh! senior-senior zaman sekarang nieh sume nye bajet bagus! menyampah betol aku. tapi bukan semua okay! certain je yang , perhhh, terlampau taksub dengan title SENIOR tu. sampaikan ade kes, senior buli junior, pukul junior and so on. hey, come on, grow up okay! be matured sikit. jangan lah paksa orang hormat kau dengan kekerasan. =,='



Last day, dengar pasal senior nie pegi cabul junior dye. what the PARK? no humanity lansung doh! apsal pegi cabul budak tu? kau gatal sangat pegilah masuk meminang dye tu!. haihh, pastu mak pabak dengar pasal tu, dah sentap langit ketujuh dah orang tua tu. tak cium bau syurga kau tau tak?

Well, bende yang paling aku benci dengan perangai senior nie ialah perangai yang suke mengarah dan men-physco junior-junior. perhh! macam sial je. kalau dye bawak balik member bising-bising memekak-memekak dalam bilik kita bole? kalau kita nak bawak kawan-kawan kita tak bole pulak? dah tu buat sepah bilik! macam shit !

But guys, Alhamdulillah, senior-senior aku kat sini baik-baik semuanya. aku suke dan aku sayang senior-senior aku yang aku kenal kat sini. yeahh, mungkin allah dengar doa parents aku. thanxs mak abah. hee :D

Senior-senior aku kat sini bukan setakat baik, dorang selalu tolong-tolong aku dalam selesaikan masalah. aku harap, kalau senior-senior yang kenal aku dan aku kenal dye yang bace entry aku nie, aku nak korang tau that how much i'm appreciate you all guys! serius shit! thanxs again. hee :D



kbai.. :)

No comments:

Post a Comment