Sunday 27 November 2011

cinta jarak jauh.



hey guy's.
walaupun sehari ni dah beberapa kali aku updated blog aku nie, aku still tak nak publish kan blog aku nie kat fb tu sume sebab aku memang tak ade confident about content dalam blog aku nie.. :(

btw, tetibe teringat nak update about cinta jarak jauh . O_o .. hee :D




guy's nak tanyer, kalau orang yang kita suke or sayang tu duduk jauh dari kita macam kita kat JB n orang tuh kat  Penang tak boleh ke kita nak bercinta dengan dye? or kalau kita dah ade couple kat sini but then couple kita tuh pindah tempat lain yang jauh dari kita, perlukah kita break-up dengan dye?. well, i'm still trying to figure out the answer.

just now, tengah ronda-ronda kat wall fb aku, aku terbace satu status dari abang senior nie..status dye sangat aku suka.

               "Distance never separates two hearts that really care ♥ :haziq zainal" 

yeah, definitely true kan? kenape mesti jarak yang jauh perlu memisahkan hati yang ikhlas? jika kita sayang seseorang tu, walaupun jarak yang jauh tapi kalau hati kita sangat-sangat sayang kan dye, kita tak kan tinggal kan dye kan? ini baru salah satu dugaan dalam relationship ni kan?

haihh, ape-apepun, kita perlu sentiasa berdoa dan berusaha agar relationship kita sentiasa berkekalan. alamak! jiwang je entry kali nie? BHAHAHA :P

byee.. :D







No comments:

Post a Comment