Monday 28 November 2011

perasan HOT!

salam guys. :D

weyh, another 1/2 hour nak pegi kelas, arrrggg!! nak jugak update pasal budak perasan HOT nak mampos nie! let me okay! ini je medan meluahkan perasaan! BHAHAHAHAHAHA :P

eh eh, KAU! boleh tak kalau kau jangan perasaan bagus sangat! orang ADD kau kat fb tu sebab nak kawan dan nak tambah bilangan friends list kami! yang kau belagak sangat apsal? kalau kau tu stranger tak pe, nie kau budak kami kenal didunia luar nie (wah! haha).

kawan-kawan kau yang lain boleh je approved kami! jangan lah nak perasan bagus sangat.muke kau pon takde lah hot sangat! eh eh, bukan lah aku buat entry nie sebab aku nak pakse kau approve aku okay! aku dah un-add kau balik da! dah lah kau kalau jumpe aku kau buat muke annoying kau depan aku! macam sial! kalau orang senyum tu senyum lah balik! oh okay, HAK KAU! =,='

kau buat muke macam nie


aku naik jari tengah aku!



dah, puas aku buat dosa kutuk kau! kbye!

No comments:

Post a Comment