Wednesday 6 April 2011

Here my roommate...

hello u all...
well today was sixth April two thousand eleven or 6/4/2011..hehehehe...
for this entry,, rasenyer aku macam nak memperkenalkan korang semua roommate2 aku....hehehe...
ini picture's mereka....saksikanlah keHENSEMAN, keTAMPANAN, keELEGENAN, keGHAIRAHAN, dan keSEKSIAN mereka2 semua....jeng jeng jeng.....

sakoo

since dorang nie merupakan roommate aku, let me introduce dorang kepada korang..hehehe
first sekali,, our senior,,,sakoo atau nama sebenarnyer HANIFF BAHARI..
dia senior part 5 kat bilik kami..semester 5 diploma perbankan...
GENGSTER woooo.....bagi tau je masalah korang, sape yg carik pasal dgn korang..
gerenti die tarik budak tuh n bermulalah keSENIOR-an die..hikhikhikhik ...
satu lagi fakta kes tentang sakoo nie,,dimana die sangat gemar orang memanggilnyer MUDA..setiap kali selepas mandi die akan membelek2 muka dia kekanan, kekiri, keatas n kebelakang untuk memastikan
yg muka dia tak ade jerawat mahupon bintik2 hitam..wahhh!!! aku pon tak macam tuh tau...hihihi
tapi ape2 pon aku respect giler la kat sakoo nieh...bukan senang nak cari lelaki macam dye niehh..hakhakhak..

naqib

followed by NAQIB ABD RAZAK or TAJAXS...
die nieh  seorang LELAKI yg sangat romantik la aku kira..haxshaxshaxs..
kenapa aku mengeluarkan statement  sebegitu rupa??? kenapa??? hehe..ni nak habaq mai nie..
the reason why i'm said like that is because, apabila dia bercakap dengan seseorang tak kira orang tuh
di hujung talian ker atau didepan mata nie haa,,dia akan bercakap dengan penuh kePELAHANAN n keLEMBUTAN
KOSA KATA N TATASUSILA..hahahahdia nih sangat OBSES dengan warna KUNING..pastuhkan dye nieh bolelah dikatakan sebagai seorang yang pengemas jugak...ngee~~~..hikhikhik.

qisti

seterusnyer diikuti oleh QISTI DANIAL MOHD ALI atau kiterang panggil die QISTI jerrr...hehehe
die nieh orangnyer sangat
COMEL n MENYAKITKAN HATI..hehe.
aku nak citer tang comel jer,,tang yg menyakitkan hati tuhh,,laen kali jer la aku share yerr...
lagipon tak baek kan citer keburukan orang kat orang laen??? hehe.
COMEL disini saya kecilkan skop nyer iaitu bentuk badannyer yg comel..hihihih...
die kecil n bole lah hensome...bole la dikatakan
HOT STUFF kan...ngeee~~~..
kalau kat dalam business society kan (dia nieh kos
BUSINESS MANAGEMENT), die aku perhatikan selalu sangat jadi tumpuan...sekejap2 jadi MC, sekejap2 kene interview dengan
REMAJA,,hehehe.. HOT kan kan kan??? heheheh.....

fairy

ini pulak FAIRY atau nama dalam ic die AHMAD NUFAIRI BIN MOHD HASIM..
Aku sure korang2 yg da bace entry aku dulu2 tuh da kenal dengan si fairy nieh.....
die nieh orang yang aku bole describe kan sebagai KELAKAR la...hahaha
kenapa?? sebab die kelakar lahh...hahaha...ntah la,,die memang kelakar pada aku lahh...
cara penampilan dia biase jer,,simple...care die jalan tak ade lah macam model sangat...tapi tang  mulot dye tuh yg best...
hahaha....KELAKAR,,KURANG AJAR, SEMPOI, N SOMETIMES MEROBEK JIWA lahh..hahaha

apiz

and the last but not terlupa ialah APIZ atau nama didalam surat beranak die,, MOHD HAFIZZUL HELMY..
die nieh cukup BERSAHAJA orang nyer..GANGSTER jugak...pukul budak arituhh...haxhaxhahx...n dia nih bole tahan jugak KELAKAR nyerr,...satu fakta kes tentang dia niehh,,DIA HANYA AKAN BALIK KEBILIK APABILASUDAH SAMPAI WAKTU MAGHRIB SAHAJA,, ataupon DIA AKAN BALIK APABILA NAK SIAP2 KEKELAS,TIDO, N BERAK...hahahaha...tapi dia rajin jugak lepak2 dengan kitarang....hehehe....pastuh kan LOYAR BURUK DIA NIEH BOLE TAHAN GAK TAU...hahaha..orang cakap laen,,die menganjing cakap lain..hahah..mau tak giler??? hahaha


itulah serba sedikit pengenalan tentang roommate2 aku yg baek2 belaka...dorang sume HENSOME2 kan??? hahaha
ape2 pon dorang selalu wat aku ketawa kalau aku kat blik....sangat SWEETTT!! hihihih
memandangkan semester kedua ini akan tamat dalam beberapa minggu sahaja lagi,,so aku harap HUBUNGAN KAWAN kiterang akan terus berkekalan n berterusan...heheheh...
 LOVE YAA.....*..^ HEHEHE



No comments:

Post a Comment